Celková čiastka
Zostávajúci čas
Projekt Godzone v týchto dňoch pripravuje konferenciu s názvom #NOFILTER. Jej cieľom je pozvať ľudí, aby sa stali súčasťou vízie generácie KIOBK a zároveň ponúka priestor pre osobnejšie stretnutie a formáciu. 3.- 4. mája bude dejiskom konferencie Liptov Aréna, ktorá otvorí brány pre prvých návštevníkov už o 16:00. Predpredaj vstupeniek končí 24.4.2019, preto organizátori pozývajú záujemcov, aby sa čo najskôr prihlásili na: konferencia.godzone.sk
Godzone konferencia je každoročne organizovaná s cieľom rozvíjať posolstvo evanjelizačného turné. Keďže trvá dva dni, vytvára priestor na hlbšiu formáciu, priateľské stretnutia a zjednotenie generácie, ktorej ide o Božie kráľovstvo. Význam konferencie objasňuje Dávid Slavkovský, výkonný riaditeľ projektu Godzone: „Každé podujatie, ktoré organizujeme, je v prvom rade pozvaním vstúpiť do vízie, ktorú nám Boh zveril. Je to vízia o generácii KIOBK, ktorá prináša Božie kráľovstvo do každej oblasti spoločnosti – do rodín, škôl, zamestnaní, jednoducho tam, kde sa práve nachádzame. Nechceme organizovať len ďalšie stretnutie v poradí. Túžime sa hýbať tam, kde nás Duch Svätý vedie a o zmene nielen hovoriť, ale prinášať ju reálnymi skutkami lásky ako jedna generácia.“
Tento rok ponúka konferencia opäť pestrý program. Štyri hlavné bloky budú v réžii duchovných otcov Milana Bednarika, Jána Buca, Ondreja Chrvalu a riaditeľa projektu Godzone, Jula Slováka. Nebudú chýbať ani chválové kapely Timothy, LCH Live, PiarMusic a ESPÉ. Spojenie týchto rečníkov a kapiel je zárukou, že sa znovu „pôjde na hlbinu“ a súčasne organizátori pripravujú aj zábavnú časť, tzv. „Mix session“, ktorá prinesie veľa zaujímavých hostí, aktivít a smiechu. Každoročne je súčasťou svätá omša, mimo pódiové aktivity, ktoré myšlienkovo dotvárajú jednotlivé prednášky a Detská konferencia venovaná špeciálne deťom.
Téma tohtoročnej konferencie je #NOFILTER. Ľudí pozýva k tomu, aby sa stali autentickí a neobmedzovala ich vlastná nedokonalosť: „Veľakrát sa bojíme zlyhania a naše slabosti ukrývame za rozličné filtre vytvárajúce ilúziu dokonalej reality. Snažíme sa vyhovieť ideálom tohto sveta a postupne strácame samých seba a splývame s okolím. Myslím si, že Boh nás pozýva, aby sme zahodili tieto filtre a mohla zažiariť jedinečnosť, ktorú do nás vložil. On dokáže aj naše slabosti pretvoriť na veľké veci,“ vysvetľuje k téme Gabika Launerová, autorka myšlienky promo videa konferencie.
Godzone konferencia tiež vytvára možnosť praktickej pomoci vo forme zbierky pre ľudí, ktorí sa ocitli na ulici. Každý účastník môže doniesť ruksak alebo deku. Tie potom poputujú do komunity Sant'Egidio. Ďalšie informácie o ubytovaní, strave a kyvadlovej doprave účastníci nájdu na: konferencia.godzone.sk
Projekt Godzone je evanjelizačný projekt zastrešený Združením kresťanských spoločenstiev mládeže. Garantmi projektu sú predseda ZKSM, katolícky kňaz Ján Buc, ďalej katolícky kňaz a garant animátorskej Godzone school Ondrej Chrvala a katolícky kňaz Juraj Ďurnek SchP.
Celková čiastka
Zostávajúci čas
Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies
Súbory cookie používané na stránke sú kategorizované a nižšie si môžete prečítať o každej kategórii a povoliť alebo zakázať niektoré alebo všetky z nich. Keď sú zakázané kategórie, ktoré boli predtým povolené, všetky súbory cookie priradené k danej kategórii budú z vášho prehliadača odstránené. Okrem toho môžete vidieť zoznam súborov cookie priradených ku každej kategórii a podrobné informácie súborov cookie. Viac o cookies
Nevyhnutné cookies
Niektoré súbory cookie sú potrebné na poskytovanie základných funkcií. Bez týchto súborov cookie nebude webová lokalita správne fungovať a sú predvolene povolené a nemožno ich zakázať.
Meno | Hostname | Cesta | Expirácia | |
---|---|---|---|---|
PHPSESSID | lumen.sk | / | sekunda | |
Tento súbor cookie je natívny pre aplikácie PHP. Súbor cookie sa používa na ukladanie a identifikáciu jedinečného ID relácie používateľa na účely riadenia relácie používateľa na webovej lokalite. Súbor cookie je súbor cookie relácie a vymaže sa, keď sa zatvoria všetky okná prehliadača. |
||||
__utma | .lumen.sk | / | 396 dní | |
Toto je jeden zo štyroch hlavných súborov cookies nastavených službou Google Analytics, ktorá umožňuje majiteľom webových stránok sledovať správanie návštevníkov a merať výkon stránky. Tento súbor cookie má predvolenú platnosť 2 roky a rozlišuje medzi používateľmi a reláciami. Používa sa na výpočet štatistík nových a opakujúcich sa návštevníkov. Súbor cookie sa aktualizuje pri každom odoslaní údajov do Google Analytics. Platnosť súboru cookie môže byť prispôsobená majiteľmi webových stránok. |
||||
__utmc | .lumen.sk | / | sekunda | |
Toto je jeden zo štyroch hlavných súborov cookies nastavených službou Google Analytics, ktorá umožňuje majiteľom webových stránok sledovať správanie návštevníkov a merať výkon stránky. Väčšina stránok ho nepoužíva, no je nastavený na zabezpečenie interoperability so staršou verziou kódu Google Analytics známou ako Urchin. V týchto starších verziách sa používal spolu so súborom cookie __utmb na identifikáciu nových relácií/návštev pre opakujúcich sa návštevníkov. Keď sa používa s Google Analytics, ide vždy o relačný súbor cookie, ktorý je odstránený, keď používateľ zatvorí svoj prehliadač. |
||||
__utmz | .lumen.sk | / | 183 dní | |
Toto je jeden zo štyroch hlavných súborov cookies nastavených službou Google Analytics, ktorá umožňuje majiteľom webových stránok sledovať správanie návštevníkov a merať výkon stránky. Tento súbor cookie identifikuje zdroj návštevnosti stránky, takže Google Analytics môže informovať majiteľov stránok o tom, odkiaľ návštevníci pochádzajú pri príchode na stránku. Platnosť súboru cookie je 6 mesiacov a aktualizuje sa pri každom odoslaní údajov do Google Analytics. |
||||
__utmt | .lumen.sk | / | 10 minút | |
Tento súbor cookie je nastavený pomocou služby Google Analytics. Podľa ich dokumentácie sa používa na obmedzenie frekvencie požiadaviek na službu - tým sa obmedzuje zhromažďovanie údajov na stránkach s vysokou návštevnosťou. Platnosť súboru cookie vyprší po 10 minútach. |
||||
__utmb | .lumen.sk | / | 30 minút | |
Toto je jeden zo štyroch hlavných súborov cookies nastavených službou Google Analytics, ktorá umožňuje majiteľom webových stránok sledovať správanie návštevníkov a merať výkon stránky. Tento súbor cookie určuje nové relácie a návštevy a vyprší po 30 minútach. Súbor cookie sa aktualizuje pri každom odoslaní údajov do Google Analytics. Akýkoľvek aktívny používateľský proces v priebehu 30 minút bude považovaný za jednu návštevu, aj keď používateľ stránku opustí a potom sa k nej vráti. Návrat po 30 minútach bude považovaný za novú návštevu, ale ako vracajúci sa návštevník. |
Analytické cookies
Analytické cookies nám pomáhajú zlepšovať našu webovú stránku zhromažďovaním a podávaním správ o jej používaní.
Meno | Hostname | Cesta | Expirácia | |
---|---|---|---|---|
_ga | .lumen.sk | / | 396 dní | |
Tento súbor cookie je spojený s Google Universal Analytics, čo predstavuje významnú aktualizáciu bežnejšej analytické služby od Googlu. Súbor cookie sa používa na odlišenie unikátnych používateľov priradením náhodne generovaného čísla ako identifikátora klienta. Je zahrnutý v každom požiadavku na stránke a slúži na výpočet údajov o návštevníkoch, reláciách a kampaniách pre analytické správy stránok. |
||||
_ga_2ZYS99GJWS | .lumen.sk | / | 396 dní | |
Tento súbor cookie je používaný službou Google Analytics na uchovávanie stavu relácie. |
||||
VISITOR_INFO1_LIVE | .youtube.com | / | 181 dní | |
Tento súbor cookie je nastavený YouTube na uchovávanie preferencií používateľa pre videá YouTube vložené na stránkach; môže tiež určiť, či návštevník webovej stránky používa novú alebo starú verziu rozhrania YouTube. |
||||
YSC | .youtube.com | / | sekunda | |
Tento súbor cookie je nastavený YouTube na sledovanie zobrazení vložených videí. |
Marketingové cookies
Marketingové súbory cookie sa používajú na sledovanie návštevníkov na rôznych webových stránkach, aby umožnili vydavateľom zobrazovať relevantné a pútavé reklamy.