TopTip

Francúzska kat. televízia rástla počas krízy päťnásobne populárnejšia

Francúzska kat. televízia rástla počas krízy päťnásobne populárnejšia

Niektoré katolícke médiá dokázali pozitívne využiť pandemické reštrikcie. Sledovanosť francúzskej televíznej stanice KTO v minulých mesiacoch vzrástla päťnásobne. Podobný úspech zaznamenala aj na internete, kde je viac ako polovica divákov mladších ako 45 rokov.

KTO je jedným z priekopníckych projektov kardinála Jeana-Maria Lustigera, dlhoročného parížskeho arcibiskupa. Televízia vznikla v roku 1999, v rámci príprav na oslavy jubilejného roka 2000. Na začiatku sa stretávala s veľkými finančnými a personálnymi problémami a kardinál bol preto veľmi kritizovaný. Dnes sa jej programy vysielajú v 88 krajinách sveta.

Počas karantény zaradila do vysielania rannú pápežskú omšu z Domu sv. Marty a modlitby zo zatvorených Lúrd. Popularite sa tešilo aj stretnutie s kňazmi, ktorí odpovedali na otázky divákov o viere v čase pandémie. Podľa riaditeľa bola po týchto programoch veľký záujem. Ľudia chceli, aby ich niekto viedol a sprevádzal v modlitbe, aby v tejto ťažkej situácii nestrácali radosť, hovorí Philippine de Saint-Pierre.

Vzhľadom na obmedzenie produkčných práv siahla KTO do svojich archív dokumentárnych filmov, ktoré vyrába 35 až 45 ročne - a veľké množstvo nových divákov ich videlo po prvýkrát.

Podobné články

Počúvajte naživo

Potrebujeme vás!
Potrebujeme vás!
Vyzbieraných je 5126 €

Celková čiastka

6000 €

Zostávajúci čas

10 dní

Aktuálny program

počasie

Počasie podľa
P. Jurčoviča
Darujte 2% Podporte vaše rádio Chcem byť patrónom Rádia Lumen

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies