Celková čiastka
Zostávajúci čas
Niektoré katolícke médiá dokázali pozitívne využiť pandemické reštrikcie. Sledovanosť francúzskej televíznej stanice KTO v minulých mesiacoch vzrástla päťnásobne. Podobný úspech zaznamenala aj na internete, kde je viac ako polovica divákov mladších ako 45 rokov.
KTO je jedným z priekopníckych projektov kardinála Jeana-Maria Lustigera, dlhoročného parížskeho arcibiskupa. Televízia vznikla v roku 1999, v rámci príprav na oslavy jubilejného roka 2000. Na začiatku sa stretávala s veľkými finančnými a personálnymi problémami a kardinál bol preto veľmi kritizovaný. Dnes sa jej programy vysielajú v 88 krajinách sveta.
Počas karantény zaradila do vysielania rannú pápežskú omšu z Domu sv. Marty a modlitby zo zatvorených Lúrd. Popularite sa tešilo aj stretnutie s kňazmi, ktorí odpovedali na otázky divákov o viere v čase pandémie. Podľa riaditeľa bola po týchto programoch veľký záujem. Ľudia chceli, aby ich niekto viedol a sprevádzal v modlitbe, aby v tejto ťažkej situácii nestrácali radosť, hovorí Philippine de Saint-Pierre.
Vzhľadom na obmedzenie produkčných práv siahla KTO do svojich archív dokumentárnych filmov, ktoré vyrába 35 až 45 ročne - a veľké množstvo nových divákov ich videlo po prvýkrát.
Celková čiastka
Zostávajúci čas
Info: +421 48/471 0810 Po-Pia 09:00-15:00 Facebook Instagram